Monday, November 8, 2010

Great weekend

Great weekend..
hahaa.. bile ingat balik moment2 sepanjang sabtu ahad nie mmg kelakar lah sesangat.citernye mcm nie, actually sabtu pagi tue dah nak gerak pie kl dengan eriq (which is my bodyguard yg poyo merangkap driver yg slow..aku lagi laju bawa dari die.mungkin sebab struktur bdn die yg tinggi terpaksa bawa keta kontot membuatkan die tak selesa kot...).janji nak pick up die pukul 10 am.. tapi ada pulak penghalangnye.. my car cannot start !!! damn. aku dah agak dah mesti problem bateri punye..wawawa.. dlm hati dah menangis dah sebab comfirm aku mcm tak dpt nak attend wedding zairul..wawawa.. mati akal sampai 2-3-4 jam tunggu bantuan.Mesej Cinta hati supaya dpt tenangkan hati.tapi mood cinta hati pun tak berapa baik agaknye!!! damn aku dlm keresahan lagi..air mata dah bergenang dah bile pk mcm2.finally bantuan pun tibe around 12 tgh hari.. huhu.. even aku rasa frustated bantuan lambat dtg tapi tetap bersyukur sebab keta leh start even not in gud condition i guess!!!!

Tapi wa cekalkan jugak hati sebab wa mmg niat nak gie kl jumpe mak zairul!!! dats the point!!Akhirnya kul 2.30 aku pun gerak pie melaka pick up second driver.tak byk bazir masa we all terus pecut..dlm keta erik boleh pulak bukak cite pesal gf die.. dlm mood ngantukk wa layan....zaaasssssssssss sampai kl kul 6.30. meet point 7.30pm kat kfc.. adoitt sempat ker nak bersolek ??? compom tak sempat !!!! tawakal lagi...

7.30 pm ~ mood excited nak jumpe kengkawan n pegi weeding zairull tapi terbantut bile keta takleh start.. betul2 mencabar kesabaran aku.cuaca hujan.. aku malas nak pk terus tumpang fazilah.nasib baik ada bff..thanks zie....

8.30pm ~ jumpe mak pengantin and sesi berkumpul satu meja dengan kengkawan rapat...old memori remainslah.. apa lagik nak buat.. i love u aunty.. thanks for eveything (dedicated to mak zairul)...

10.00 pm ~ kengkawan semua tolong jumping kan kereta dlm hujan agak lebat.. thanks guyss.. nanti i belanje u all breakfast.. malatopppsss...

11 pm ~ sampai rumah...main sms dgn cinta hati yg mood mcm takde tapi die dah top upkan ..hehehe..ingatkan dh balas mesej tapi terus terlena atas carpet.. sorry syg..!!!

program besok pagi..
breakfast~ sambung berceloteh~tolong jumpingkan kereta ~ and sesi bergambar ngade2 kat my apartments.. semua gedix n baik hati..
chow chin chau to my aunty house.. at ampang...
terperangkap dengan eriq sebab kena lunch dulu baru balik..
adoittt lamanye perjalanan nak balik segamat..huhuhuh...

bile balik teringat byk story tak abeh cite dgn member.. takpe masa byk lagik..huhuhu
k to be continued ..

0 comments:

 
Template by suckmylolly.com