Monday, September 27, 2010

Majlis Kahwin

Lamanye tak tulis blog.
Reason ??!!
Kemalasan yang melampau tahap dewa ke 20 agaknye...
betul2 mmg malas. lately sangat2 penat.Musim raya tak habis2.. Kerja banyak aje kat stesen,kerja dengan acik lagi.huhuhu...agaknye bilalah aku boleh bersenang lenang ekk!!
Duit kena cari utk hidup!! Duit kena cari utk bahagia!!
Yups dat thru!!!

Nway aku terpanggil nak cite bab sejarah majlis2 kahwin n diri aku..ada kaitan ker??
ada maaa!!
Sepanjang aku terikat kerja dengan Petronas nie..Almost 5 years..aku baru dpt attend 3 majlis kawan aku kawen...Ewa, Shahie n Fuad....Sedihh gile kalo bile mengenangkan nasib aku!!Agak2nya kalo aku kawen ada org nak dtg tak ???
Guys n kengkawan sekalian.. saya sangat2 minta maaf seandainya tak dapat menghadirkan diri kerana seringkali jemputan diterima .aku mesti ada komitmen yang lain yg lebih penting...nak buat mcm manakan.. neways.. saya akan cuba berubah!!!
i miss my friends so so much

0 comments:

 
Template by suckmylolly.com